شهر مفتول

ساخت وبلاگ

 

به مدل هایی از سیم مفتول گالوانیزه که طی فرایند تولید ، مجهز به لبه هایی تیز و برنده می شوند  سیم خاردار گفته می شود . از سیم خاردار به دلیل داشتن  ویژگی هایی نظیر مستحکم بودن ، نصب راحت ، ایجاد مانع برای عبور حیوانات و... میتوان در محیط های مختلف و شرایط متفاوت استفاده کرد . این محصول با توجه به نیاز مشتری ها بین 15 الی 25 کیلوگرم وزن دارند و هر کدام از آن ها به صورت کلاف بسته بندی می شوند .

کاربرد سیم خاردار

سیم خاردار به همراه انواع توری ها از جمله توری حصاری ، توری مش ، توری پرسی و ...  جزء ابزار حفاظتی شناخته می شود که از آنها به منظور حفاظت از مناطقی همچون باغ ها ، زمین های کشاورزی ، مناطق نظامی ، ساختمان های نیمه کاره و ... استفاده می شود .

انواع سیم خاردار

سیم خاردار در دو نوع زیر تولید می شود :

1 . سیم خاردار خطی

2 . سیم خاردار حلقوی

که سیم خاردار حلقوی خود در دو نوع سیم خاردار حلقوی سوزنی ( ساده ) و سیم خاردار حلقوی تبری ( تیغی ) تولید می شود .

خرید سیم خاردار

در زمان خرید سیم خاردار، مراجعه به مراکز معتبر فروش این محصول بسیار اهمیت دارد . شهر مفتول مرکزی معتبر و مطمئن به منظور خرید این محصولات است . به منظور اطلاع از قیمت روز و خرید انواع محصولات مفتولی با شماره 37556-021 در ارتباط باشید .

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : سیم خاردار , توری مش , توری پرسی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 80 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:22

 

مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی یکی از مفتول های پرکاربرد بوده که با فرآیند کشش میلگرد تولید می شود . این مفتول دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و با توجه به این خاصیت از این مفتول در صنایع مختلفی استفاده می شود .

کاربرد مفتول سیاه

مفتول سیاه دارای سایزهای متفاوتی می باشد که هرکدام از آن ها دارای کاربردی جداگانه هستند که از نمونه کاربردهای این مفتول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1 . مفتول سیاه 1.5 میلیمتری در ساخت و سازهای ساختمانی

2 . مفتول سیاه 2.5 میلیمتری در قالب بندی بتن

3 . مفتول های 3 یا 4 میلیمتری که از آن ها در صنایع مختلفی همچون نجاری و کشاورزی استفاده می شود .

خرید مفتول سیاه ( سیم آرماتوربندی )

جهت خرید سیم آرماتوربندی و استعلام قیمت ، مراجعه به مراکز معتبری که در حوزه فروش این نوع توری فعالیت دارند از اهمیت بالایی برخوارد است . شهر مفتول فعال در زمینه تولید انواع مفتول سیاه ، مفتول گالوانیزه ، توری حصاری ، توری مش و سایر محصولات مفتولی بوده و سایر محصولات از جمله افزودنی بتن ، انواع تیرچه ، یونولیت ، پشم شیشه و ... را به فروش می رساند . جهت برقراری ارتبط تلفنی با مجموعه شهر مفتول می توانید با شماره تماس 37556-021 تماس حاصل نمایید.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : سیم آرماتوربندی , توری حصاری , توری مش , مفتول سیاه , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 71 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:21

 

توری گابیون یا توری سنگی نوعی توری فلزی با چشمه های شش ضلعی بوده که با مفتول گالوانیزه گرم بافته شده و شبیه به توری مرغی و توری فرنگی می باشد با این تفاوت که ضخامت مفتول در این سه محصول با هم متفاوت است .

کاربرد توری گابیون

توری گابیون یکی از توری های پرکاربرد در بین انواع مختلفی از توری ها می باشد . در واقع درون این محصول را با سنگ پر کرده و از آن در موارد مختلفی استفاده می شود . از جمله کاربرد توری گابیون می توان به سد سازی ، راه سازی ، ایجاد دیوارهای محافظ ، جهت لوگیری از ریزش سنگ ، کاهش انرژی و فشار جریان آب بر روی سازه های ضعیف و ... می توان اشاره کرد .  

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری , توری گابیون , توری فرنگی , توری مرغی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 74 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:19

 

توری فرنگی یکی از انواع توری های ساخته شده از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد می باشد که با توری مرغی و توری گابیون در یک خانواده قرار می گیرند که تفاوت این توری با دو توری ذکر شده در ضخامت مفتول آنهاست .

کاربرد توری فرنگی

توری فرنگی در برابر شرایط آب و هوایی مثل رطوبت و خشکی مقاوم بوده و ضد زنگ می باشد و از آن در حصارکشی محیط ، صنعت کشاورزی و دامپروری ، در صنعت ساختمان سازی برای حصارکشی محیط هایی همچون محوطه برج ها ، ساختمان ها ، فرودگاه ، ترمینال و همچنین برای سقف سوله ها ، سیمان کاری ، دور ستون و ... استفاده می شود .

خرید توری فرنگی

جهت خرید توری فرنگی ، استعلام قیمت و مراجعه به مراکز معتبری که در حوزه فروش این نوع توری فعالیت دارند از اهمیت بالایی برخوارد است . شهر مفتول فعال در زمینه تولید انواع توری مش ، توری پرسی ، توری سرندی ، توری فرنگی و سایر محصولات مفتولی بوده و سایر محصولات از جمله افزودنی بتن ، انواع تیرچه ، یونولیت ، پشم شیشه و ... را به فروش می رساند . جهت برقراری ارتبط تلفنی با مجموعه شهر مفتول می توانید با شماره تماس 37556-021 تماس حاصل نمایید .

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری فرنگی , توری گابیون , توری مش , توی پرسی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 69 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:18

تیرچه قطعات از پیش ساخته شده ای هستند که در ساختمان سازی و در سقف و کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند . جنس تیرچه از بتن یا فولاد و یا ترکیبی از هر دو می باشد .

انواع تیرچه

به طور کلی این مقطع دارای انواع مختلفی می باشد که هرکدام دارای کاربرد خاصی می باشند . که از انواع رایج آن می توان به تیرچه کرومیت ، تیرچه بتنی ،  خرپایی ، فونداله دار و پیش تنیده اشاره کرد .  

مزایای استفاده از تیرچه

1 . از آنجایی که تیرچه قطعه ای پیش ساخته است استفاده از آن در ساختمان سازی موجب کاهش زمان ساخت می شود.

2 . سرعت نصب آن بالا بوده  و همچنین مقاومت بالایی در برابر باد و زلزله دارد .

3 . استفاده از سقف تیرچه بلوک موجب سبک شدن بار سقف می شود .

4 . تیرچه بلوک در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم است و عایق صوتی و حرارتی می باشد و ... .

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : تیرچه , تیرچه بتنی , تیرچه کرومیت, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 75 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:17

 

توری فلزی یک شبکه فلزی می باشد که از دو طریق زیر  تولید می شود :

1 . بافته شدن سیم های مفتولی

2 . برش و کشش ورق فولادی

بنابراین به طور کلی  توری ها به دو دسته توری مفتولی یا سیمی و توری فلزی ورق تقسیم می شوند .

انواع توری های مفتولی

توری های مفتولی به طور کلی دارای انواع متنوعی می باشند و به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند :

1 . توری حصاری یا فنس

2 . توری مرغی

3 . توری پرسی

4 . توری گابیون

5 . توری فرنگی

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری , توری پرسی , توری گابیون , توری فرنگی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:14

 

همان‌طور که می‌دانید مفتول گالوانیزه یک محصول پرکاربرد است که از گالوانیزه کردن مفتول سیاه تولید می‌شود. قیمت مفتول گالوانیزه در انواع گرم و سرد متفاوت و مناسب بوده، به گونه‌ای که به راحتی در اختیار همه قرار می‌گیرد و در موارد مختلفی خواه به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولات دیگر و خواه به صورت مصرف مستقیم به کار گرفته می‌شود. سیم مفتول گالوانیزه از جمله محصولاتی به‌شمار می‌رود که مراحل تولید آن بسیار زیاد بوده و این محصول باید مراحل مختلفی را طی کند تا به عنوان یک محصول آماده و کاربردی بتوان از آن بهره‌مند شد. از این رو در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع سیم مفتول گالوانیزه گرم و سرد و تولید هر کدام آشنا کنیم تا شما بتوانید با شناختی بیش‌تر از این نوع مفتول، خرید خود را انجام دهید.

انواع مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه در انواع چینی و ایرانی در بازار به فروش می‌رسد:

· مفتول گالوانیزه ایرانی

مفتول گالوانیزه ایرانی دوام زیادی در برابر رطوبت و اکسید شدن دارد و هرچه کیفیت تولید مفتول بالاتر باشد استقامت آن در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی بیش‌تر می‌شود. وزن کلاف‌های مفتول گالوانیزه ایرانی با یک‌دیگر کمی متفاوت است و هم‌چنین در قطر سیم، تلرانس و یا تغییر اندک قطر دیده می‌شود.

· مفتول گالوانیزه چینی

انواع مفتول گالوانیزه 

مفتول گالوانیزه چینی به نسبت نوع ایرانی آن در برابر زنگ‌زدگی و رطوبت استقامت کم‌تری دارد و زودتر دچار اکسید شدن می‌شود. از طرفی برتری‌هایی نسبت به نوع ایرانی دارد مانند نداشتن تلرانس و تغییر قطر در نقاط مختلف کلاف مفتول می‌باشد. مفتول گالوانیزه انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به نوع ایرانی دارد و کلاف‌های گالوانیزه چینی دارای وزن‌های یکسانی می‌باشند.

سیم مفتول گالوانیزه با توجه به روش تولید آن به دو دسته‌ی مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه سرد نیز تقسیم‌بندی می‌شود:

1. سیم مفتول گالوانیزه گرم

این نوع مفتول گالوانیزه به مفتول سفید معروف می‌باشد که در انگلیسی به آن Hot Dipped Golvanized Wire می‌گویند. مفتول گالوانیزه از طریق گالوانیزاسیون داغ، مفتول سیاه (فولاد st37) حرارت داده شده و روکش‌دهی می‌شود.

مفتول گالوانیزه گرم در واقع مفتول سیاه حرارت داده شده‌ای (آنیل شده) است که در اثر حرارت، کربن آن به حداقل ممکن رسیده، بسیار نرم و نفوذ‌پذیر شده است. آن‌گاه به واسطه غوطه‌ور کردن در وان مذاب روی به صورت کاملا عمقی و زیبا روکش‌دهی می‌شود.

مفتول گالوانیزه گرم در برابر نم، رطوبت و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارد. در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف و با تمام مناطق جغرافیایی سازگاری پیدا می‌کند؛ به همین دلیل طول عمر بسیار بالایی دارد. اگر در مناطق خوش آب‌وهوا نیز استفاده شود طولی عمری نزدیک به 70 سال را دارا می‌باشد. این نوع مفتول دارای سطحی صاف، صیقلی و براق است. قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالای آن سبب می‌گردد که در محصولات بافتی نظیر انواع توری حصاری، توری گابیون ، توری مرغی و سیم خاردار و… مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال خرید و استفاده از این مفتول مقرون به‌صرفه می‌باشد.

نحوه تولید مفتول گالوانیزه گرم به چه صورت است؟

گالوانیزاسیون داغ یک فرآیند پوشش‌دهی آهن و فولاد به وسیله‌ی روی است. در این پروسه آلیاژهای پایه را در دمای حدود 840 درجه فارنهایت ( 450 درجه سانتی‌گراد ) از وان مذاب روی عبور می‌دهند. هنگامی که مفتول‌ها از وان مذاب خارج می‌شوند، روی خالص (Zn) با اکسیژن هوا (O2) واکنش داده و تشکیل زینک اکساید می‌دهد. آن نیز در واکنشی که با دی اکسید کربن (Co2) تشکیل ماده خاکستری رنگ کربنات روی (ZnCo3) می‌دهد که یک ماده قوی بوده که از فولاد در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی محافظت می‌کند. این لایه محافظ که سطح فولاد را به طور عمقی و کامل پوشش می‌دهد و به عنوان یک سیستم محافظ و مانع بین فولاد و هوا قرار می‌گیرد و از تاثیر عوامل خورنده جوی بر فولاد جلوگیری می‌کند .

فلز روی در مقایسه با فولاد، الکتروپوزیتیو است؛ این خاصیت فوق‌العاده در زمان‌هایی که پوشش گالوانیزه آسیب می‌بیند و فولاد در معرض هوا قرار می‌گیرد، فلز روی از طریق حفاظت کاتدی هم‌چنان می‌تواند از فولاد در برابر خوردگی محافظت کند.

انواع مفتول گالوانیزه 

2. سیم مفتول گالوانیزه سرد

در روش تولید گالوانیزه سرد، فلز روی با سیستم آب‌کاری با برق الکترولیز روی سیم می‌نشیند. در نتیجه ضخامت روی کم می‌باشد و چندان در مقابل رطوبت مقاوم نیست. اما در نوع گرم ضخامت روی بیش‌تر است و در نتیجه دیرتر زنگ می‌زند.

نحوه تولید مفتول گالوانیزه سرد به چه صورت است؟

در روش گالوانیزه سرد، بعد از تمیزکاری و اکسید‌زدایی مفتول سیاه توسط اعمال جریال الکتریکی و با فرآیند الکترولیزر لایه‌ای بر روی آن قرار می‌گیرد. این لایه بنا لایه گالوانیزه سرد بوده که در مقایسه با روش گرم بسیار نازک‌تر می‌باشد. این فرآیند ضمن مقاوم نمودن مفتول در برابر رطوبت و شکستگی، آن را منعطف نیز می‌سازد. این عمل با هدف جلوگیری از خوردگی فلز پایه یعنی فولاد و زنگ‌زدگی آن انجام می‌شود.

مفتول گالوانیزه به روش سرد معمولا با قطر ۰.۵ تا ۶ میلی‌متر و به دو شکل کلاف و شاخه تولید شده و ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی آن‌ها تابع میلگردی است که از آن تولید شده است. با توجه به این که در تولید مفتول گالوانیزه از مفتول سیاه استفاده می‌شود بنابراین بسیار نرم بوده و درصد ازدیاد طولی آن و هم‌چنین مقاومت آن در مقابل خمش و پیچش افزایش می‌یابد.

کلام آخر

با توجه به مطالبی که در خصوص انواع مفتول گالوانیزه و روش تولید آن گفته شد، اکنون شما می توانید با آگاهی کامل در این زمینه، و با مشاهده‌ی لیست قیمت مفتول گالوانیزه در سایت شهر مفتول، این محصول را خریداری نمایید. برای خرید و بهره‌مندی از مشاوره رایگان فروش مفتول گالوانیزه گرم و سرد می‌توانید با شماره 02137556 تماس حاصل فرمایید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری گابیون , توری مرغی , سیم خاردار , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 67 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:13

 

پشم شیشه و پشم سنگ چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟ آیا با کاربرد و ویژگی آن‌ها آشنا هستید ؟ شما استفاده از کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ به طور کلی پشم شیشه و پشم سنگ با یکدیگر متفاوت‌اند. اگرچه ممکن است در برخی مواقع به جای یکدیگر استفاده شوند اما تفاوت‌هایی با هم دارند. پشم شیشه یکی از پرکاربردترین مصالح به منظور عایق‌کاری در ساختمان است. همچنین به دلیل ویژگی هایی که دارد به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه قصد داریم به مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ بپردازیم و کاربرد هر یک را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید تا با تفاوت پشم شیشه و پشم سنگ آشنا شوید.

پشم شیشه چیست ؟

در پاسخ به سوال پشم شیشه چیست باید بگوییم پشم شیشه از ذوب شیشه و تبدیل آن به الیاف ریزتر تولید می‌شود. پس از آن الیاف پشم شیشه به صورت پانل یا رول در آمده و به منظور کاربردهای مختلف به بازار عرضه می‌شود. از پشم شیشه به عنوان یک عایق حرارتی مناسب در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. از طرفی کاربرد پشم شیشه سبب شده است تا از آن در صنایع دیگر نیز استفاده شود.

برش و نصب پشم شیشه آسان است. لازم به ذکر است پشم شیشه تا دمای 250 درجه سانتی‌گراد، بهترین عملکرد خود را دارد. علاوه بر این که یک عایق حرارتی خوب است، به عنوان عایق صوتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی بهتر است در ساختمان‌هایی که حاوی مواد آتش زا است از پشم شیشه استفاده شود.

پشم سنگ چیست ؟

پشم سنگ مانند پشم شیشه یک عایق صوتی و حرارتی است. برای تولید پشم سنگ از بازالت استفاده می‌شود. بازالت یکی از سنگ‌های آذرین است. این ماده در واقع باقی مانده فعالیت‌های آتشفشانی است. از جمله تفاوت پشم شیشه و پشم سنگ این است که پشم سنگ از تراکم بالاتری برخوردار است.

در نتیجه در برابر حرارت نیز مقاومت بیشتری دارد. پشم سنگ توانایی این را دارد که تا دمای 750 درجه سانتی‌گراد مقاومت داشته باشد. پشم سنگ نیز مانند پشم شیشه قابلیت نصب آسانی داشته و در برابر صوت و حرارت مقاومت خوبی دارد. از این رو در بسیاری از موارد به جای پشم شیشه از پشم سنگ استفاده می‌شود.

مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ

مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ

 

اگرچه کاربرد پشم شیشه و پشم سنگ تقریبا یکسان است، اما این دو با یکدیگر تفاوت هایی دارند. در این بخش به مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با تفاوت پشم شیشه و پشم سنگ آشنا شوید.

مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ از نظر قیمت

از جمله تفاوت پشم شیشه و پشم سنگ در قیمت آن هاست. از آن جایی که پشم سنگ از بازالت تولید می‌شود، بنابراین از تراکم بیشتری برخوردار است. این مسئله روی هزینه تاثیر داشته و سبب کاهش هزینه پشم سنگ می‌شود. بنابراین در صورتی که قصد دارید عایق کاری را با هزینه کمتری انجام دهید، بهتر است از پشم سنگ استفاده کنید. پشم سنگ به منظور عایق کاری صوتی ساختمان گزینه مناسب تری بوده و مقرون به صرفه‌تر است. اگرچه هر دو برای عایق کاری حرارتی نیز بسیار مناسب هستند.

مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ از نظر کاربرد

اگرچه پشم شیشه و پشم سنگ هر دو از نظر الیاف یکی هستند، اما برای استفاده از هر کدام از آن‌ها به محل مورد نظر و هدف از عایق‌کاری باید توجه کرد. بنابراین در مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ باید به این مسئله توجه کرد. معمولا برای عایق کاری سقف سوله‌ها از پشم شیشه استفاده می‌شود. بنابراین یکی از اصلی‌ترین کاربرد پشم شیشه استفاده از آن در سقف است.

چرا که در این مورد استفاده از پشم شیشه مقرون به صرفه است. همچنین عملکردی مناسب‌تر از پشم سنگ دارد. اما برای عایق‌کاری کف و یا دیوارهای ساختمان از پشم سنگ استفاده می‌شود. چرا که پشم سنگ از نظر فنی مناسب تر است و از اتلاف انرژی تا میزان زیادی جلوگیری می‌کند.

مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ از نظر مقاومت

 

مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ

به طور کلی می‌توان گفت مهم‌ترین تفاوت پشم شیشه و پشم سنگ در رابطه با میزان مقاومت آن‌هاست. میزان مقاومت این دو در برابر حرارت با یکدیگر متفاوت است. حداکثر دمایی که پشم شیشه می‌تواند تحمل کند 250 درجه سانتی‌گراد است. اما پشم سنگ تا دمای 750 درجه سانتی‌گراد را می‌تواند تحمل کند. از این رو می‌توان نتیجه گرفت پشم سنگ بهتر از پشم شیشه است.

یکی دیگر از مسائل مهمی که در خصوص تفاوت پشم شیشه و پشم سنگ باید بیان کرد این است که پشم شیشه حساسیت زا است. یعنی در طولانی مدت می‌تواند سبب ایجاد بیماری‌های تنفسی و پوستی شود. از این رو بهتر است برای جلوگیری از این مسائل از پشم سنگ استفاده کرد.

کلام آخر

در مطالب فوق به طور کامل در مورد کاربرد پشم سنگ و پشم شیشه صحبت کردیم. با یک بررسی کلی می‌توان نتیجه گرفت کاربرد پشم سنگ بیشتر است. چرا که پشم شیشه دارای معایبی چشم گیر است که پشم سنگ فاقد آنهاست. کاربرد پشم سنگ در برابر مقاومت حرارتی بیشتر است. به منظور خرید پشم شیشه با کیفیت و انواع محصولات مفتولی اعم از یونولیت، واتراستاپ، پایه فنس، فنس، توری حصاری، تیرچه بتنی و.... با شماره 02137556 در ارتباط باشید و یا به صورت اینترنتی از طریق وب سایت خرید خود را ثبت کنید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : پشم شیشه , پشم سنگ , یونولیت , واتراستاپ , پایه فنس , تیرچه بتنی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 69 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:13

 

سیم آرماتوربندی یا مفتول آرماتوربندی و سیم خاردار را به قیمت روز می‌توانید از شهر مفتول تهیه نمایید. شهر مفتول، معتبرترین تولیدکننده انواع سیم آرماتوربندی، سیم خاردار و مفتول مسوار و محصولات مفتولی است. چنانچه قصد خرید انواع سیم آرماتوربندی و سیم خاردار را دارید، بهتر است اطلاعاتی کامل از این سه محصول داشته باشید و با اطمینان خاطر خرید کنید. در این بخش قصد داریم در مورد سیم آرماتوربندی، سیم خاردار و مفتول مسوار و کاربرد آنها صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کاربرد سیم آرماتوربندی

به طور کلی سیم آرماتوربندی کاربردهای متنوعی دارد. همانطور که ذکر شد ضخامت این محصول بر روی کارایی آن تاثیر بسزایی دارد. امروزه نیز استفاده از سیم آرماتوربندی یا مفتول سیاه افزایش یافته است. این سیم در سایزهای مختلفی ساخته می‌شود و ضخامت مفتول بیانگر سایز آن است. اما به طور کلی با توجه به ضخامت، کاربردهای سیم آرماتوربندی به شرح زیر است:

· مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی با ضخامت 1.5 میلی‌متری پرکاربردترین نوع آن است. از این مفتول نیز در کلاف‌های 30 کیلوگرمی به منظور آرماتوربندی سازه استفاده می‌شود.

· سیم آرماتوربندی با ضخامت 2.5 میلی‌متری نیز در کلاف‌های 30 کیلوگرمی بسته‌بندی می‌شود. معمولا از آن در قالب‌بندی استفاده می‌گردد.

· سیم آرماتور با ضخامت مفتول 3 میلی‌متری نیز در کلاف‌های 50 کیلوگرمی بسته‌بندی می‌گردد. از این مدل در نجاری استفاده می‌شود.

کاربرد سیم خاردار

سیم خاردار به عنوان یکی از رایج‌ترین محصولات مفتولی برای ایجاد امنیت و حصارکشی در یک بخش است. این مفتول در واقع از فولاد نرم ساخته می‌شود. همچنین دارای کاربردهای متنوعی است. از آنجایی که وزن سبک و قیمت مناسبی دارد، در بیشتر مناطق قابل مشاهده است.

در فرآیند تولید سیم خاردار از سیم فولادی به همراه روکش گالوانیزه استفاده می‌گردد. در واقع این کار به منظور جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی انجام می‌گیرد. تولید سیم خاردار توسط دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌گیرد. انواع سیم خاردار نیز به دو صورت خطی و حلقوی تولید می‌شود.

سیم خاردار حلقوی از فولاد سخت گالوانیزه و فنر ساخته شده و معمولا برای ایجاد امنیت در مناطق نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سیم خاردار خطی برای حصارکشی اطراف باغ و زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود.

کاربرد مفتول مسوار

با بررسی کاربرد مفتول مسوار و آشنایی کلی با این مفتول، می‌توانید با اطلاعاتی جامع‌تر این محصول را خریداری نمایید.

مسوار در واقع یکی از انواع آلیاژ فلزات است. این مفتول خاصیت چکش‌خواری و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. بنابراین کاربرد بسیار زیادی داشته و به صورت کلاف و شاخه در بازار عرضه می‌گردد. روکش مس بر روی این مفتول سبب می‌شود تا از خوردگی آن جلوگیری شده و مقاومت بالایی نیز داشته باشد. مهم‌-ترین کاربردی که این مفتول دارد، ساخت لوازم آشپزخانه و لوازم تزیینی است. از دیگر کاربردهای مفتول مسوار جوش فلزات است.

این مفتول معمولا با قطر 1 تا 8 میلی متر به بازار عرضه می‌گردد. مفتول مسوار در واقع مفتول آهن است. پس از انجام آخرین مرحله کشش و رسیدن به سایز مورد نظر وارد دو وان می‌شود. در وان اول اسیدشویی می‌شود تا به طور کامل تمیز گردد. در وان دوم نیز وارد سولفات مس می‌شود.

با مراجعه به وب سایت شهرمفتول به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین به منظور استعلام قیمت و یا دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات می‌توانید با شماره 02137556 تماس حاصل نمایید. کارشناسان شهر مفتول اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : سیم آرماتوندی , سیم خاردار , مفتول مسوار , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 71 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:12

 

شهر مفتول، تولیدکننده انواع محصولات مفتولی است. سه نوع از محصولات مهم این مجموعه شامل پایه فنس، رابیتس و مفتول است. در صورتی که قصد خرید پایه فنس، رابیتس و مفتول را دارید، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. به منظور خرید این محصولات لازم است با مشخصات، کاربرد و قیمت هر یک آشنا شوید. از این رو به منظور خرید و فروش و اطلاع از قیمت این محصولات با ما همراه باشید. باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی مناسب در شهر مفتول خریداری کنید.

مشخصات پایه فنس

پایه فنس در واقع محصولی از جنس آهن است که در انواع نبشی، قوطی پروفیل، لوله و... تولید می‌شود. از پایه فنس به منظور نصب توری حصاری استفاده می‌شود. این محصول از استحکام و مقاومت عالی برخوردار بوده و همچنین قیمت مناسبی نیز دارد. لازم به ذکر است این محصول به صورت تک شاخ و یا جفت شاخ تولید می‌گردد. از مشخصات کلی این محصول می‌توان گفت بر روی هر شاخک 3 عدد سوراخ به قطر 6 میلی‌متر وجود دارد که به منظور نصب سیم خاردار در پایین پایه استفاده می‌گردد.

همچنین در این بخش یک صفحه بیس پیلت 2 میلی‌متری وجود دارد. این بخش به منظور محکم دن در بتن متصل می‌شود. یک صفحه بیس به ابعاد 2 میلی‌متری نیز بر سر هر پایه نصب شده است پایه فنس که به نام چایه حصار نیز معروف است از جمله تجهیزات مهم در حصارکشی به شمار می‌آید. همچنین در شکل و انواع مختلفی تولید می‌شود.

مشخصات رابیتس

رابیتس ورق‌های مشبکی هستند که ساختار اصلی آن‌ها ورق گالوانیزه است. با استفاده از ورق‌های گالوانیزه این محصول به صورت شبکه‌ای به شبکه فرعی متصل می‌شود. این محصول از طریق کشش عرضی و همچنین پرس کردن ورق‌های فولادی تولید می‌شود. در نهایت نیز برش داده شده و به فروش می‌رسد. از این محصول به طور گسترده در موارد مختلف استفاده می‌شود.

اصلی‌ترین کاربرد آن ساخت سقف‌های کاذب، گچ بری و پوشش دادن تیرآهن و آرماتور، پوشش بتن سیمانی، ترمیم و بازسازی ترک‌های ساختمانی در دکوراسیون و... است. از رابیتس به منظور فراهم کردن بستر مناسب جهتاجرای تاسیسات برقی و مکانیکی، رنگ کاری و... استفاده می‌شود. استفاده از این محصول سبب جلوگیری از ایجاد ترک در دیوار می‌شود.

مشخصات مفتول گالوانیزه

در میان مفتول‌های دیگر، مفتول گالوانیزه سفید کاربرد بالایی دارد. مفتول گالوانیزه نوعی سیم است. به منظور تولید این محصول فولادی که فاقد هر گونه اکسیژن و چربی باشد را در محوطه‌ای قرار می‌دهند. این محوطه وانی پر از فلز روی است که به حالت مذاب هستند. این کار سبب می‌شود تا پوششی مقاوم روی این مفتول اییجاد شود. در نتیجه مفتول گالوانیزه در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت. همین ویژگی این محصول را به یک مفتول پرطرفدار تبدیل کرده است.

مفتول گالوانیزه به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که شامل مفتول گالوانیزه سرد یا گرم است. استفاده از سیم مفتول گالوانیزه سبب جلوگیری از زنگ‌زدگی، مقاومت بالا در برابر آسیب، مقاومت در برابر آتش، مقروت به صرفه بودن و... می‌شود. از مفتول گالوانیزه به منظور حصارکشی و محافظت از محوطه استفاده می‌شود. چرا که مقاومت بسیار بالایی دارد

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : پایه فنس , رابیتس , مفتول گالوانیزه , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 62 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:10

 

تیرچه به عضوی پیش‌ساخته گفته می‌شود. در زمان استفاده از تیرچه، این محصول به صورت افقی و عمودی در بین ستون‌های ساختمان، دیوار و تیرهای دیگر قرار می‌گیرد. در واقع بکارگیری تیرچه در کف یا سقف ساختمان صورت می‌گیرد و در نهایت بار زنده و مرده ساختمان را تحمل می‌کند. تیرچه در جنس‌های مختلف چوب، فولاد و بتن ساخته می‌شود. هر کدام از انواع تیرچه دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. اما رایج ترین نوع تیرچه نوع بتنی است. در این بخش قصد داریم در مورد قیمت انواع تیرچه بتنی و تیرچه کرومیت صحبت کنیم.

قیمت تیرچه بتنی

تیرچه بتنی که با نام تیرچه بلوک نیز شناخته می‌شود، از میلگرد و بتن ساخته می‌شود. این نوع از تیرچه شامل یک آرماتور فولادی در بال بالایی، دو آرماتور در با پایینی و چند آرماتور که به صورت زیگزاگ قرار می‌گیرند ساخته شده است. تیرچه بتنی کاربرد گسترده‌ای در ساختمان‌سازی دارد. استفاده از تیرچه بتنی در سازه‌های بزرگ و مرتفع رایج است.

به طور کلی از تیرچه بتنی یا تیرچه بلوک در سقف هایی با اسکلت آجری، فلزی و بتن آرمه استفاده می‌شود. استفاده از تیرچه در ساختمان هایی که بتن آن‌ها تحت کشش است اهمیت زیادی دارد. این تیرچه از مقاومت و استحکام عالی در برابر نیروهای کششی برخوردار است. تیرچه بتنی در دو نوع تیرچه خرپایی و تیرچه پیش تنیده تولید می‌شود. قیمت تیرچه بتنی نیز بر حسب نوع آن متفاوت است.

قیمت تیرچه کرومیت

تیرچه کرومیت نیز یکی دیگر از انواع تیرچه است که به صورت پیش ساخته است. بال تحتانی این تیرچه حاوی یک تسمه و بال فوقانی آن از یک تسمه و یا دو میلگرد ساخته شده است. توسط یک میلگرد خم دو بال تیرچه به یکدیگر متصل می‌شوند. به طور کلی این تیرچه‌ها طوری ساخته می‌شوند که وزن بتن و قالب را تحمل کنند. از این رو پس از ریخته‌گری بتن، تیرچه فولادی در حالت یکدست با بتن قرار گرفته و بارهای وارده را تحمل می‌کند. این تیرچه بسیار مقاوم بوده و بارهای زنده و مرده را تحمل می‌کنند.

اجزای تشکیل دهنده این تیرچه شامل بال تحتانی، اعضای قطری و بال فوقانی است. بال تحتانی از ورش برش خورده تولید می‌شود. این بخش در واقع به صورت عضو کششی خرپا عمل می‌کند. اعضای قطری، قسمتی دیگر از تیرچه کرومیت است. پایه اصلی ساخت این بخش میلگرد است. این قسمت نیز مانند خرپا عمل می‌کند. این بخش به طور گسترده در تحمل وزن و نیروهای کششی و فشاری مقاومت ایجاد می‌کند.

شهر مفتول به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع محصولات مفتولی اعم از انواع توری حصاری، توری سرندی، توری پرسی، رابیتس و... است. به منظور خرید انواع تیرچه کرومیت، تیرچه بتنی و سایر محصولات مفتولی از این مجموعه به صورت تلفنی با شماره 02137556 در تماس باشید.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : تیرچه , تیرچه بتنی , تیرچه کرومیت , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 61 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:09

 

توری فلزی، به نوعی شبکه فولادی مشبک گفته می‌شود که از بافته شدن سیم مفتول تولید می‌گردد. سیم مفتول‌های بکار رفته در توری فلزی در دو نوع ساده و آجدار هستند. ساختار توری فلزی محکم و با استحکام است. توری‌های فلزی در دو نوع ورقه‌ای و رولی تولید می‌شود. نوع ورقه‌ای این توری از انعطاف برخوردار نیست اما نوع رولی انعطاف‌پذیر است. در انواع توری ضخامت سیم مفتول و ابعاد چشمه متفاوت است و هر توری دارای ابعاد مختلفی است. این مسئله به کاربرد آن نیز بستگی دارد. توری‌ها معمولا در برابر سایش مقاومت بسیار بالایی دارند. در این بخش قصد داریم در مورد مشخصات و کاربرد توری گابیون، مرغی و فرنگی صحبت کنیم.

مشخصات و کاربرد توری گابیون

توری گابیون یکی از انواع توری است. این توری به صورت شش ضلعی تولید می‌شود. جنس توری گابیون به صورتیست که کاملا ضدزنگ و گالوانیزه است. کاربردد اصلی توری گابیون یا توری سنگی مربوط به جلوگیری از ریزش سنگ در کنار جاده‌ها است. از طرفی این توری به عنوان قفس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طوری که با سنگ، بتن، خاک یا ماسه پر می‌شود و به منظور پایداری شیل و محافظت در برابر سایش استفاده می‌گردد. توری گابیون در انواع مختلفی تولید می‌شود. از کاربردهای دیگر توری گابیون می‌توان به تولید دیوارهای محافظ، مهار سنگ ها، سدسازی و جاده‌سازی اشاره کرد.

مشخصات و کاربرد توری مرغی

در میان انواع توری‌ها، توری مرغی یکی از پرکاربردترین انواع توری است. این توری معمولا با ضخامت 0.4 تا 0.7 میلی‌متر تولید می‌شود. توری مرغی به صورت شش ضلعی است و از نظر ظاهری شبیه به توی فرنگی است. توری مرغی ایرانی نسبت به نوع خارجی از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین قیمت آن نیز بیشتر از توری مرغی خارجی است. چرا که توری مرغی ایرانی به روش گالوانیزه گرم تولید می‌شود و بنابراین کیفیت آن بهتر است. توری مرغی کاربرد زیادی دارد که در میان آن‌ها می‌توان به استفاده از این توری در ساخت سقف؛ گچ‌کاری، دور ستون ها، زیرسازی کاشی و... اشاره کرد.

مشخصات و کاربرد توری فرنگی

توری فرنگی که مشابه با توری مرغی است، توری فرنگی ایرانی از کیفیت بسیا بالایی برخوردار است و به روش گالوانیزه گرم تولید می‌شود. توری فرنگی چینی به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار نیست. همین مسئله سبب می‌شود توری فرنگی خارجی از قیمت پایین‌ترین برخوردار باشد.

شهر مفتول تولیدکننده انواع توری و محصولات مفتولی، انواع توری را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت عرضه می‌کند. جهت خرید با شماره 02137556 تماس بگیرید و یا به سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری گابیون , توری مرغی , توری فرنگی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 60 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:08

 

توری فلزی، محصولی پرکاربرد است که در صنعت ساختمان‌سازی و موارد دیگر استفاده می‌گردد. توری در واقع شبکه‌ای مشبک و مربع، مستطیل یا شش ضلعی است. محصول پایه این محصول نیز ممکن است مفتول گالوانیزه و میلگرد باشد. ساخت توری با این محصولات سبب ایجاد ساختاری مقاوم و مستحکم می‌شود. توری انواع مختلفی دارد و هر یک کاربرد خاص خود را دارند. در این بخش قصد داریم در مورد کاربرد توری مش، سرندی و فنس صحبت کنیم.

کاربرد توری مش

یکی از انواع توری، توری مش است. توری مش به نام توری جوشی نیز شناخته می‌شود. به منظور ساخت توری مش از میلگرد استفاده می‌شود. میلگردها نیز ممکن است به صورت ساده و آجدار باشند. البته در برخی مواقع به منظور ساخت توری مش از مفتول سیاه نیز استفاده می‌شود. به منظور ساخت میلگردها به صورت عمودی و یا افقی روی همدیگر قرار می‌گیرند. در نهایت نیز ساختاری مشبک تولید می‌گردد. توری جوشی از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. از این رو خاصیت انعطاف‌پذیری آن کم است. به منظور ساخت توری جوشی از میلگرد ساده سایز 6 و 8 و یا میلگرد آجدار در سایز 8، 10، 12 و 14 استفاده می‌شود. از توری مش در مصارف ساختمانی و در کف سازه و همچنین داخل بتن استفاده می‌گردد. از این رو کاربرد توری مش مربوط به مصارف ساختمانی نیز می‌شود.

کاربرد توری سرندی

نوع دیگری از توری، توری سرندی است. بر خلاف توری فرنگی، مرغی و گابیون، چشمه‌های توری سرندی شبیه به لوزی است. این توری در جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. آهن، استیل، گالوانیزه، مسوار، فولاد و... انواع توری سرندی هستند. ابعاد چشمه در توری سرندی معمولا 100 میلی‌متر است.

از توری سرندی در موارد مختلفی استفاده می‌شود. از جمله مهم‌ترین کاربردهای توری سرندی شامل مقاوم‌سازی دیوارها، حفاظ‌سازی مناطق نظامی، جدا کردن زمین‌های کشاورزی، ساخت فنس و قفس و... است. بنابراین کاربرد توری سرندی متنوع است.

کاربرد فنس

فنس نام دیگر توری حصاری است. توری حصاری یا فنس از مقاومت بیار زیادی برخوردار است . چرا که در ساختار آن از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. مفتول گالوانیزه دارای ساختاری مقاوم و ضدزنگ است. از این رو این توری در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. توری حصاری یا فنس طول عمر زیادی داشته و تا 50 سال قابلیت استفاده دارد. این توری از مقاومت بالا، نصب آسان، سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف و... برخوردار است. از کاربرد فنس می‌توان به استفاده به عنوان محافظ در بزرگراه و فرودگاه، فنس و حصارکشیف آرماتوربندی و... اشاره کرد.

به منظور خرید انواع توری با قیمت و کیفیت تضمینی با شهر مفتول در ارتباط باشید. جهت ارتباط با شماره 02137556 تماس بگیرید و یا به وب سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری مش , توری سرندی , فنس, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 63 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:00

 

توری فلزی یکی از انواع محصولات فلزی است که به منظور ایجاد امنیت و حصارکشی در یک محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربرد توری تنها مربوط به حصارکشی و امنیت نمی‌شود. از برخی توری‌ها در خصوص ساختمان‌سازی نیز استفاده می‌شود. توری توسط سیم مفتول تولید می‌شود. در واقع پایه ساخت توری سیم مفتول‌های گالوانیزه هستند. از این رو دارای خاصیت ضدزنگ بودن و ضدخوردگی نیز هستند. سایز سیم مفتول، ابعاد چشمه و ضخامت توری در قیمت موثر هستند. در خصوص آشنایی با توری حصاری، جوشی و پرسی در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با توری حصاری

توری حصاری یکی از انواع توری‌های فلزی است که کاربرد گسترده‌ای نیز دارد. در گذشته توری فلزی از مقاومت زیادی برخوردار نبود. بنابراین کاربرد گسترده‌ای نداشت. امروزه در ساخت توری حصاری از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. از آن جایی که مفتول گالوانیزه از مقاومت عالی برخوردار است، بنابراین بر مقاومت توری حصاری نیز تاثیر می‌گذارد. از طرفی توری حصاری از قیمت مناسبی برخوردار بوده و مقرون به صرفه است. به طور کلی این توری از ویژگی‌های مفید زیادی برخوردار است. اصلی‌ترین مزایای آن مقاومت طولانی، نصب آسان، امنیت بالا، سازگار با شرایط آب‌وهوایی مختلف و... است. از توری حصاری در ساخت حفاظ بزرگراه ها، فنس و حصارکشیف قفس حیوانات، نصب توری در سازه‌های در حال ساخت و... استفاده می‌شود.

آشنایی با توری جوشی

توری جوشی که به توری مش نیز معروف است، نوعی توری فلزی است که بر خلاف سایر توری‌ها برای ساخت آن از میلگرد استفاده می‌شود. به طوری که میلگردها به صورت افقی و عمودی روی یکدیگر قرار گرفته و ساختاری مشبک می‌سازند. از خواص اصلی توری جوشی می‌توان به استحکام فوق‌العاده این توری اشاره کرد. از آنجایی که استحکام توری جوشی بالا است در نتیجه انعطاف‌پذیری آن کمتر است. به منظور ساخت توری جوشی می‌توان از میلگرد ساده و آجدار استفاده کرد. از کاربرد توری جوشی می‌توان به استفاده در مصارف ساختمانی و کف سازه و استفاده در داخل بتن اشاره کرد.

آشنایی با توری پرسی

در خصوص آشنایی با توری پرسی باید بگوییم این توری در واقع نوعی سیم مفتول است. مفتول‌های بکار برده در این توری به صورت تاروپودی به یکدیگر بافته می‌شوند. بافت آن‌ها به صورت عمودی و افقی است. لازم به ذکر است در محل تقاطع دو سیم به یکدیگر جوش صورت نمی‌گیرد. چشمه‌های توری پرسی ممکن است به صورت مربع و یا مستطیل باشد. توری پرسی به دلیل مقاومت عالی که در برابر خراش دارد، در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. از جمله اصلی‌ترین کاربردهای توری پرسی می‌توان به ساخت قفس حیوانات، مش‌بند، ساختمان‌سازی، فوندانسیون کف و... اشاره کرد.

به منظور استعلام قیمت و خرید انواع توری و سایر محصولات مفتولی به وب سایت شهر مفتول مراجعه کرده و یا با شماره 02137556 تماس بگیرید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری , توری حصاری , توری جوشی , توری پرسی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 60 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 18:00

 

یونولیت محصولیست که در ایران به نام پلاستوفوم، یونولیت و یا آکاسیف شناخته می‌شود. این محصول ماده‌ای بسیار سبک بوده و سفیدرنگ است. اصلی‌ترین کاربرد یونولیت مربوط به ساختمان‌سازی و ایجاد عایق است. این ماده نوعی پلیمر سفید رنگ بوده که به منظور عایق رطوبت، صدا و دما مورد استفاده قرار می‌گیرد. به منظور تهیه این محصول پلی استایرن داخل قالب‌های مخصوص ریخته شده و منبسط می‌گردد. از این محصول به عنوان عایق حرارت و صدا به طور گسترده می‌توان استفاده کرد. پلی استایرن که به منظور ساخت یونولیت مورد استفاده قرار می‌گیرد سفید رنگ است. این ماده در فرآیندهای پتروشیمی تهیه می‌شود. علی رغم چگالی وزن پایینی که دارد، در برابر حرارت، صدا و رطوبت مقاومت عالی دارد.

کاربرد یونولیت

به منطور عایق کردن سفال، از یونولیت در آن‌ها استفاده می‌شود که اصطلاحا سفال فوم‌دار نام دارد. لازم به ذکر است در صورتی که الزامات و استانداردهای یونولیت رعایت گردد، این محصول در برابر حریق نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. مهم‌ترین کاربردهای یونولیت به شرح زیر است:

· به منظور تولید بلوک‌های پلاستوفوم سقفی جهت ایجاد عایق‌کاری حرارتی و صوتی استفاده می‌گردد.

· جهت عایق‎‌کاری برودتی در سردخانه و یخچال‌های صنعتی از این محصول استفاده می‌شود.

· به منظور ساخت انواع فوم‌های بسته‌بندی و یخدان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

· به منظور ساخت ماکت، تهیه تابلوهای تبلیغاتی، تزئینی فوم ریخته‌گری، فوم گل‌سازی استفاده می‌گردد.

· این محصول جایگزین مناسبی جهت بلوک‌های سیمانی و سفالی در صنعت ساختمان است.

مزایای استفاده از یونولیت

· یونولیت وزن بسیار سبکی دارد و همین مسئله سبب می‌شود وزن سازه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

· مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت و حرارت دارد.

· قابل بازیافت بوده و به محیط زیست آسیب نمی‌رساند.

· می توان آن را به اشکال و اندازه‌های مختلف تبدیل کرد.

· حمل و جابه‌جایی این محصول به راحتی امکان‌پذیر است.

· خاصیت ضد ضربه و مقاومت بالا در برابر فشار دارد.

به منظور خرید انواع یونولیت، الکترود جوشکاری، توری، تیرچه و... از شهر مفتول با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت با شماره 02137556 تماس بگیرید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : یونویت , توری , تیرچه , الکترود , الکترود جوشکاری , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 72 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 17:59

 

تیرچه، عضوی پیش‌ساخته و مهم در ساختمان‌سازی است. این محصول به صورت افقی در میان ستون‌های ساختمان، دیوار و همچنین تیرهای ساختمان قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین وظیفه این محصول در ساختمان تحمل کردن بارهای زنده و مرده است. در واقع از سقف و کف ساختمان پشتیبانی می‌کند. تیرچه از جنس‌های مختلف ساخته می‌شود. چوب، فولاد و بتن، پایه تولید انواع تیرچه کرومیت و بتنی است. تیرچه به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها تیرچه کرومیت و بتنی است. در ادامه در مورد هر یک و مشخصات آن‌ها صحبت می‌کنیم.

قیمت انواع تیرچه بتنی

تیرچه بتنی که با عنوان تیرچه بلوک نیز شناخته می‌شود از میلگرد و بتن ساخته می‌شود. به منظور ساخت تیرچه بتنی از یک آرماتور در بال فوقانی، دو آرماتور در بال تحتانی و چند آرماتور زیگزاگ استفاده می‌شود. تیرچه بتنی در صنعت و ساختمان‌سازی کاربرد مختلفی دارد. با کمک تیرچه بتنی می‌توان به راحتی ساختمان و برج‌های مرتفع ساخت. از تیرچه بتنی در پوشش سقف‌های آجری، فلزی و بتن آرمه استفاده می‌گردد. این محصول به دو دسته تیرچه خرپایی و پیش تنیده تقسیم می‌شود. قیمت تیرچه بتنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی نظیر قیمت آهن در بازار جهانی، میزان تقاضا، قیمت ارز و دلار و... به طور مستقیم در این مسئله تاثیر دارند.

قیمت انواع تیرچه کرومیت

تیرچه کرومیت یا تیرچه فلزی، نوع دیگری از انواع تیرچه است. این محصول از ورق فولادی و نبشی تولید می‌شود. در این محصول به جای میلگرد از نبشی استفاده می‌شود. این محصول از نزدیک شامل سه بخش تحتانی، میانی و فوقانی است. ساختار این تیرچه سبب شده است تا در صنعت ساختمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

تیرچه کرومیت از استقامت بالایی برخوردار است، از این رو می‌توان کل ساختمان اسکلت فلزی را با این محصول پوشش داد.

به منظور خرید انواع تیرچه بتنی و تیرچه کرومیت و سایر محصولات مفتولی و افزودنی بتن با شهر مفتول در ارتباط باشید. به منظور استعلام قیمت و خرید با شماره 02137556 تماس بگیرید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : تیرچه , تیرچه بتنی , تیرچه کرومیت , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 63 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 17:56

 

چسب بتن، یکی از افزودنی های رایج در بتن است که استفاده از آن مزایای زیادی را به همراه دارد. چسب بتن در واقع افزودنی است که به منظور افزایش خاصیت چسبندگی و یا چسباندن یک قطعه روی قطعه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول بیشتر در پروژه های تعمیرات و بازسازی استفاده می شود. استفاده از چسب بتن تنها سبب افزایش خاصیت چسبندگی نمی شود بلکه استفاده از این محصول می تواند مقاومت بتن را نیز افزایش دهد. به منظور آشنایی بیشتر با چسب بتن با ما همراه باشید.

انواع چسب بتن

چسب بتن دارای انواع مختلفی است که رایج ترین آن چسب بتن اپوکسی و لاتکس یا پلیمری است. از چسب بتن به منظور ترمیم بتن، آب‎‌بندی بتن و افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی بتن نیز استفاده می گردد.

چسب لاتکس از کوپلیمر محلول در آب تولید می شود. این چسب به صورت مایع بوده و اصولا شیری رنگ است. این محصول با سیمان پرتلند و ماسه ترکیب می شود و در نهایت محلول مقاوم در برابر آب و مواد شمیایی و همچنین ساییدگی ایجاد می کند. از آن به منظور چسباندن کاشی، سرامیک و... استفاده می شود.

چسب اپوکسی نوع دیگری از چسب بتن است. این چسب از دو جزء تشکیل می شود که شامل رزین و سخت‌کننده است. این چسب بسیار قدرت‌مند بوده و سبب دوام زیاد، افزایش مقاومت مکانیکی و قدرت چسبندگی در بتن می شود. این چسب نیز به حالت مایع بوده و شیری رنگ است.

نوع دیگری از انواع چسب بتن، نوع پودری است. این محصول بر پایه کوپلیمر وینیل استات بوده و به مقدار یک به چهار با آب مخلوط می شود. استفاده از چسب بتن پودری سبب افزایش خاصیت چسبندگی در بتن شده و آب‌بندی می کند.

کاربرد چسب بتن

· ترمیم بتن فرسوده

· جلوگیری از ایجاد ترک در بتن

· اتصال میلگرد به بتن

· آب‌بندی بتن

· افزایش خاصیت چسبندگی و افزایش مقاومت مکانیکی

به منظور خرید انواع چسب بتن، الیاف بتن، ضد یخ بتن و سایر افزودنی های بتن و همچنین محصولات مفتولی با شماره 02137556 در ارتباط باشید و انواع افزودنی بتن را با بهترین قیمت از شهر مفتول خریداری کنید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : چسب بتن , الیاف بتن , ضد یخ بتن , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 70 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 17:55

استفاده از یونولیت امروزه در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد. علاوه بر ساختمان‌سازی در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. یونولیت دارای مزایای زیادی است از این رو محبوبیت ویژه‌ای در صنعت ساختمان‌سازی دارد. از جمله مزایای یونولیت می‌توان به وزن کم، مقاومت بالا در برابر رطوبت، عایق صوتی و عایق حرارتی اشاره نمود. بنابراین استفاده از یونولیت سبب کاهش وزن کلی ساختمان، صرفه‌جویی در استفاده از مصالح و همچنین افزایش سرعت ساخت می‌شود. کاربرد یونولیت سقفی نسبت به دیگر یونولیت‌ها بیشتر است. امروزه از این یونولیت در ساخت انواع ساختمان مسکونی و تجاری و اداری استفاده می‌شود. در ادامه در مورد اینکه کاربرد یونولیت سقفی چیست صحبت خواهیم کرد. همچنین معایب و مزایای آن را به منظور خرید یونولیت سقفی بیان می‌کنیم.

یونولیت سقفی چیست ؟

یونولیت سقفی یکی از انواع یونولیت است. کاربرد یونولیت سقفی بسیار گسترده است. یونولیت در واقع از نوعی ماده بی اثر و خنثی ساخته می‌شود. ساختار اصلی آن نیز نوعی پلاستیک است که از استایرن مونومر به دست می‌آید. این ماده دارای وزن بسیار کمی است همچنین بیشتر از 90 درصد یونولیت را هوا تشکیل می‌دهد.

 بلوک‌های یونولیت مادر ساختار یونولیت سقفی را تشکیل می‌دهند. در واقع بلوک یونولیت مادر در طی سه مرحله انبساط، تثبیت و شکل‌دهی قرار گرفته و روی میز برش، برش داده می‌شود. در نهایت با استفاده از سیم‌های المنت برقی یا دستگاه‌های CNC به یونولیت سقفی تبدیل می‌شود.

یونولیت ساختمانی به چه یونولیتی گفته می‌شود؟

یونولیت‌ها به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند که شامل یونولیت فشرده، یونولیت بسته‌بندی و یونولیت ساختمانی است. کاربرد هر یک از این یونولیت‌ها با دیگری متفاوت است. یونولیت ساختمانی به یونولیتی گفته می‌شود که در ساختمان‌سازی کاربرد دارد. خود یونولیت ساختمانی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود که هر یک کاربرد و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

انواع یونولیت ساختمانی

انواع یونولیت ساختمانی

همانطور که پیش‌تر گفته شد یونولیت‌های ساختمانی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. در این بخش انواع یونولیت ساختمانی را آورده‌ایم:

یونولیت‌های دیواری: از جمله رایج‌ترین یونولیت‌های ساختمانی، یونولیت‌های دیواری هستند. این یونولیت‌ها در واقع به صورت تزئینی و دیوارپوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. یونولیت دیواری مانند انواع یونولیت‌های دیگر یک عایق عالی در برابر صدا، حرارت و رطوبت بوده و مقاومت بالایی دارد. لازم به ذکر است این یونولیت جلوی حشرات موذی را نیز می‌گیرد.

یونولیت‌های فشرده: یونولیت‌های فشرده دارای دانسیته و وزن بالایی هستند. یونولیت‌های فشرده معمولا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و در برابر  صدا و حرارت قدرت بالایی دارند.

یونولیت سقفی: یونولیت سقفی نیز یکی از انواع یونولیت ساختمانی است. کاربرد یونولیت سقفی نسبت به دیگر مدل‌ها معمولا بیشتر و وسیع تر بوده و دانسیته 12 دارد.

کاربرد یونولیت سقفی چیست ؟

یکی از اصلی‌ترین کاربرد یونولیت سقفی در میان انواع یونولیت‌های ساختمانی، استفاده از آن به عنوان یک عایق قوی است. از این یونولیت به عنوان یک عایق دائمی در ساختمان‌سازی و در مرحله بتن‌ریزی استفاده می‌شود. در سردخانه‌ها نیز از یونولیت سقفی به عنوان عایق برودتی استفاده می‌شود.

در واقع دلیل اصلی استفاده از یونولیت سقفی، کاهش وزن ساختمان و افزایش مقاومت آن در برابر عوامل خارجی به ویژه زلزله است. از جمله مزایای یونولیت سقفی این است که به دلیل طراحی و برش ویژه‌ای که دارد بدون نیاز به رابیتس می‌توان گچ‌کاری کرد. از طرفی سبب صرفه‌جویی در استفاده از مصالح دیگر نیز می‌شود. کاربرد یونولیت سقفی تنها به ساختمان‌سازی محدود نمی‌شود.

سایز یونولیت سقفی

یکی از ویژگی‌های اصلی یونولیت سقفی این است که در هر سایز و ابعادی تولید شود می‌توانید از آن استفاده نمایید و هیچ ضایعاتی نخواهند داشت. با برش به راحتی می‌توانید اندازه یونولیت را تغییر دهید. اما به طور کلی یونولیت‌های سقفی استاندارد بر اساس اندازه‌های مشخصی تولید می‌شوند که به شرح زیر است:

  • یونولیت‌های مورد استفاده در تیرچه بتنی در طول 2 متر، عرض نیم متر و ارتفاع 20 تا 25 سانتی‌متر تولید می‌شود.
  • یونولیت‌های حفره دار دارای طول 110 سانتی‌متر ، عرض 50 سانتی‌متر و ارتفاع 25 سانتی‌متر هستند.
  • یونولیت‌های تیرچه کرومیت طول 2 متر، عرض 65 سانتی‌متر و ارتافع 20 تا 25 سانتی متری تولید می‌شود.
  • یونولیت سقف‌های پیش تنیده نیز برای طول 2 متر، عرض 50 سانتی‌متر و ارتفاع 15 سانتی‌متر تولید می‌شود.

مزایای استفاده از یونولیت سقفی

یونولیت سقفی چیست ؟

مزایای یونولیت سقفی بیشتر از معایب آن است. از این رو به صورت گسترده از آن در صنایع استفاده می‌شود. مزایای یونولیت سقفی به شرح زیر است:

  • وزن سبکی دارد.
  • در برابر در برابر رطوبت، حرارت و صدا به صورت یک عایق کامل عمل می‌کند.
  • ططول عمر و دوام بالایی دارد.
  • قابل بازیافت است.
  • می توان به اشکال و اندازه‌های مختلف آن را تبدیل نمود.
  • قابلیت حمل آسانی دارد.
  • ضد ضربه است.
  • در برابر فشار مقاومت بالایی دارد.

معایب یونولیت سقفی

  • در مقایسه با مزایا، معایب یونولیت سقفی کمتر است. یکی از معایب یونولیت سقفی مقاوم نبودن آن در برابر حلال‌های آلی است.
  • ممکن است به لایه اوزن آسیب وارد کند. البته اگر از کلروفلوروکربن در آن استفاده شود.
  • در صورت استفاده از رنگ‌های روغنی ممکن است قابلیت اشتعال داشته باشد.

خرید یونولیت سقفی

برای خرید یونولیت سقفی لازم است ویژگی‌های یونولیت و کاربرد آن را به طور کامل در نظر داشته باشید تا با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید. برای خرید یونولیت سقفی می‌توانید با شهر مفتول در ارتباط باشید. شهر مفتول مرکزی مطمئن برای خرید شماست. برای تهیه انواع یونولیت، انواع توری، پشم شیشه ، سیم آرماتوربندی، مفتول گالوانیزه، تیرچه کرومیت و... با شماره 02137556 تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه محصول موردنظر خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری , یونولیت سقفی , یونولیت , پشم شیشه , مفتول گالوانیزه , تیرچه , تیرچه کرومیت , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 69 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 17:52

 

الکترودها قطعاتی هستند که دو سر دارند. در ساختار الکترود یک سر آن‌ها به الکترونیک یا مواد نیمه رسانا متصل شده و بخش دیگر در تماس با فلزات است. زمانی که از الکترود جوشکاری در هنگام جوشکاری استفاده می‌شود بخش غیر فلزی به جریان الکتریسیته وصل می‌شود. به طور کلی الکترود از مفتول فلزی ساخته می‌شود. بر سطح این فلز پوششی به نام فلاکس قرار می‌گیرد. اکسید سدیم، آزبست، خاک رس، آهک و همچنین سلولز از جمله ساختار این پوشش هستند. الکترودها ذوب می‌شوند و در میان فضای خالی قطعات قرار می‌گیرند. در نتیجه سبب اتصال قطعات به یکدیگر می‌شوند.

انواع الکترود جوشکاری

الکترود جوشکاری دارای دو نوع است. الکترودهای مصرف و الکترودهای غیر مصرفی انواع آن هستند. در ادامه در مورد هر یک توضیح مختصری در اختیار شما قرار می‌دهیم.

الکترود مصرفی

الکترود مصرفی دارای نقطه ذوب پایینی است. در جوشکاری MIG معمولا از آن‌ها استفاده می‌شود. ساختار این الکترود از فولاد نرم و فولاد نیکل است. استفاده از الکترودهای مصرفی نیاز به دقت دارد و یک مسئله را در خصوص آن‌ها باید رعایت کنید. این الکترودها می‌بایست در دوره زمانی متناوب تعویض گردند. الکترود مصرفی به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و نگهداری می‌شود. اما نمی‌توان از آن‌ها در صنایع گوناگون استفاده کرد و خواص محدودی دارند.

الکترود غیر مصرفی

نوع دیگری از الکترودها، الکترود غیر مصرفی است. بر خلاف نوع قبلی در زمان جوشکاری الکترود غیر مصرفی، مصرف یا تمام نمی‌شود. در واقع ذوب نمی‌شوند. اما در طی فرآیند جوشکاری مقداری از آن‌ها اکسید تا تبخیر می‌شود. در نتیجه از طول آن‌ها کم می‌شود. از ویژگی‌های این الکترودها این است که نقطه ذوب بالایی دارند و قادر به پر کردن شکاف‌ها نیستند. تنگستن، گرافیت و کربن از جمله مواد بکار رفته در آن‌ها هستند.

به منظور خرید انواع الکترود جوشکاری، یونولیت، پشم شیشه، میلگرد ساده، انواع توری و... با شهر مفتول همراه باشید و با کیفیت تضمینی محصولات مفتولی را بخرید. به منظور دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02137556 تماس بگیرید و یا به وب سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : یونولیت , پشم شیشه , الکترود, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 68 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 17:50

 

توری مش که به توری جوشی نیز معروف است، یکی از انواع توری‌های فلزی است. ساختار این محصول از میلگرد ساده و میلگرد آجدار است. همچنین از دیگر مواردی که برای ساخت توری مش بکار برده می‌شود شامل سیم مفتول آهن و گالوانیزه است. توری مش به سه صورت پنلی، آجدار و فولادی به بازار عرضه می‌گردد.

مشخصات توری مش یا جوشی

در میان مشخصات توری مش باید گفت عرض شبکه‌های این توری از 100 تا 250 سانتی متر متغیر است. طول آن نیز بین 1 تا 9 متر است. چشمه‌های توری مش حالت مستطیلی شکل دارد. همچنین ابعاد هر چشمه 8 تا 40 سانتی متر است. مفتول هایی که به منظور ساخت توری مش مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای ضخامت 4 الی 12 میلی متر هستند. همچنین این مفتول‌ها می‌توانند به صورت ساده یا آجدار باشند.

به طور کلی تولید این توری در ابعاد 2.20 در 6 و میلگردی با سایز 6 تا 12 و چشمه هایی در ابعاد 5 تا 40 به همراه مفتول 2، 3، 6 و 8 انجام می‌گیرد. رایج‌ترین نوع توری مش که در موارد مختلف استفاده می‌شود توری است که با میلگرد ساده 6 میلی متری و چشمه‌های 10 در 10 و 15 در 15 و یا 20 در 20 تولید می‌گردد.

مزایای توری مش

· توری مش یا توری جوشی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند.

· مقاومت توری مش بسیار زیاد است.

· استفاده از توری مش در موارد مختلف سبب سرعت بخشیدن به اجرای پروژه می‌شود.

· حمل و نقل توری مش راحت بوده و همچنین هزینه آن کم است.

· سبب بهینه سازی مصرف میلگرد می‌شود.

از توری مش در موارد مختلفی استفاده می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها استفاده در سقف‌های کامپوزیت، دیوار و قطعات پیش ساخته، کف سالن، انبار، اتوبان، فرودگاه و.... است.

به منظور خرید انواع توری و توری مش، اطلاع از قیمت توری مش، قیمت تیرچه بتنی، قیمت رابیتس و... با شهر مفتول در ارتباط باشید. در این خصوص با شماره 02137556 تماس بگیرید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : قیمت توری مش , قیمت تیرچه بتنی , قیمت رابیتس, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 73 تاريخ : چهارشنبه 28 / 4 ساعت: 17:49